One shirt, two outfits

Здраво!


Кога купувам гардероба внимавам да можам парчето да го искомбинирам во три комбинации. Понекогаш не е така, особено ако многу ми се допаѓа одредено парче, но сепак се трудам да ја износам гардеробата колку што можам повеќе.

Блузава ја добив на подарок и беше фустан. Не ми се допаѓаше воопшто, па од кога добив одобрување дека нема да ми се лутат го скратив и си направив блуза. Ја носам многу често и ми е едно од омилените парчиња. Денес сакам да ви покажам како ја комбинирам со мојата омилена боја.














Имајте убав викенд :)

Comments

  1. Одлични слики, секоја комбинација со црвена боја - нема утка :)

    Sanja's Burgundy Blog
    Sanja's Burgundy Blog on Facebook

    ReplyDelete
  2. Одлична комбинација, кошулата е преубава добро би стоела и со црно здолниште, може да се комбинира со се и сешто. Прекрасна е :)

    http://corleonka.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment