New skirt

Здраво!

Минатата недела бев на крштевка. После крштевката во црква, продолживме во ресторанот "Два Елена". Убаво и пријатно место во кое не сум била до сега.

Уште кога го купив здолништево го испланирав за крштевката, но со што да го комбинирам ми беше голем проблем. После 3,4 комбинации одлучив да го носам со обична бела маичка, иако не бев задоволна како би изгледала за тој настан. Утрото го отворив плакарот и ја забележав оваа блуза која некогаш беше фустанче. Ги облеков заедно и ми се видоа како совршена комбинација.







Здолниште - Мана
Блуза - Пренди
Чевли - Аванти
Чанта - подарок
Прстен - винтиџ
Обетки - одамна купени во Будимпешта


Што носите вие на крштевки? Дали ви се допаѓа мојата комбинација?

Се надевам имавте убав викенд :)

Comments

  1. Значи преубави комбинации и еден огромен плус од мене што парчињата што ги комбинираш се многу достапни и ефтини, со тоа се разликуваш од сите други блогерки на кои 90% од комбинациите им се Mango, Zara, Bershka и слични веќе досадни продавници.
    You go girl! :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодарам многу! Драго ми е што Ви се допаѓа мојот блог.
      Имајте убава вечер :)

      Delete
  2. Сукњата е прекрасна и одлично ти стои :)

    Sanja's Burgundy Blog
    Sanja's Burgundy Blog on Facebook

    ReplyDelete
  3. Ti bese prvata blogerka koja ja zaslediv mnogu odamna. Si ostana dostojna na sebesi i posebno mi se dopaga toa sto parcinjata koi gi nosis se dostapni za sekogo. Bravo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодарам!
      Драго ми е што Ви се допаѓа и што се уште го посетувате блогов :)

      Delete
  4. Прекрасно здолниште и супер комбинација. Чевлите премногу ми се допаѓаат :)

    http://corleonka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Amazing post again <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Zdolnishteto e preubavo! Preubava e celata kombinacija, vistinska dama :)
    https://mimiinciarasworld2.wordpress.com/

    ReplyDelete
  7. Прекрасна комбинација!Чиста 10ка!

    ReplyDelete

Post a Comment