Friends

Saturday, 28 March 2015

Golden Rose совршена виолетова нијанса

Здраво девојки :)

Последнава сезона виолетовите нијанси се хит, особено кај шминката. Во потрага по совршена , но прифатлива за џебот комбинација, заглавив во продавничките на Golden Rose. Карминот од линијата Vision, број 125 и молив за усни, број 207 ми се видоа како одлична комбинација за мојата замисла за виолетова боја на усните.



 Карминот е многу кремаст, убаво пигментиран, со еден слој се добива убава боја. Паковањето е црна пластика, на која со букви има напишано од која линија е, но тоа многу брзо го снемува. Особено ми се допаѓа кај овој кармин што кога е затворен има проѕирен дел од кој се гледа нијансата на карминот. Трајноста не е многу голема, можеби 2 часа, но мене не ми пречи. Цената е 95 денари во нивната продавница, но по пазарите се за нијанса поефтини.

Моливчето за усни е тврдо, но лесно се нанесува. Острењето е многу лесно и воопшто не е кршливо. Бојата е убава, интензивна и трае долго време. Ги истакнува сувите делови и ја суши многу устата. Во некој пост претходно ви пишав дека нанесувам крема за очи на устата пред да ставам моливче па така немам никакви  проблеми. Цената е околу 100 денари.
 Ова е комбинацијата која ја добивам од карминот и моливчето. Мене ми е одлична, а ја добивам така што прво ја бојам устата со моливчето, а потоа ставам од карминот. Ако сакам да е поинтензивна, појака бојата ставам одозгора пак моливче.


Дали ви се допаѓа? Имате ли вие ваша совршена виолетова нијанса?

5 comments:

  1. Правиш прекрасни рецензии!
    Немам доволно храброст за виолетова нијанса, повеќе се држам до бордо нијансите, особено Голден Роуз бр.23 од серијата на мат кармини ;)


    Sanja's Burgundy Blog
    Sanja's Burgundy Blog on Facebook

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодарам!
      Сеуште го немам пробано тој, го немаат постојано кога ќе го побарам.

      Delete
  2. Прекрасно изгледаат и моливчето и карминот, јас сеуште не се одлучувам околу виолетовата боја, моментално фаворит ми е flormar 231 моливчето :)

    http://corleonka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. molivcevo izgleda predobro, prekrasna boja.. inaku imam omilena violetova nijansa - AURA nanolipstick #83 Tokyo... go preporacuvam :)


    http://octobergraves.blogspot.com/
    https://instagram.com/octobergraves/

    ReplyDelete
  4. great :) love your blog :) have a nice day :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete