Friends

Monday, 4 May 2015

Blue and green

Здраво!

Пред една недела имав прилика да присуствувам на работилница за млади блогери, шминкери организирана од Avon. Беше многу убав настан, запознав интересни личности, а и дознав нови работи околу шминката. Предавачи на работилницата беа Цаци Паковска и Магдалена Медичи од кои можевме да научиме како со секојдневната шминка. 
За овој настан одбрав да ги носам овие панталони кои ми се многу пријатни, со црно-бела кошула. Ја разиграв комбинацијата со зелено сако и сини балетанки.















Бидејќи добивам прашања многу често од каде ми се некои парчиња, од сега ќе пишувам од каде ми се или каде сум видела нешто слично.


Облека:
Сако - Елит
Кошула- Мана пред четири години, но моментално слични има насекаде
Панталони - Павиа, сеуште ги има
Балетанки - Ил Камино
Чанта, накит - подарок


Шминка:
Пудра- Aura Cover me! и Rimmel Stay matte, мешам две нијанси
Туш- Golden Rose
Маскара- Essence
Молив за усни - Essence
Молив за веѓи - S-he


Имајте убав почеток на работната недела :)

3 comments:

  1. Kombinacijava e preeekrasna!! Sakoto i baletankite ja osvezhuvaat celata kombinacija, pantalonite i koshulata se sovrshenstvo!

    ReplyDelete
  2. Дезенот на панталоните ми е прекрасен:) Исто и бојата на сакото :)

    Sanja's Burgundy Blog
    Sanja's Burgundy Blog on Facebook

    ReplyDelete
  3. bojata na sakoto e preubava i odlichno ti stoi :)*

    http://donnaoctober.blogspot.com/
    https://instagram.com/donnaoctober/

    ReplyDelete