Friends

Friday, 12 April 2013

denim jacket

Jeans jacket, long skirt and white shirt is perfect combination for me.



Во последниве две години тексасот повторно е во тренди парчињата. Јас сум ви од оние кои го обожаваат постојано, тој е парче кое за мене не излегува од мода.
Имав тексас јакна кога бев многу мала, а потоа добивме со сестра ми две кога бев при крај на основно. Едната е светол тексас, ќе ја видите во мојата денешна комбинација, а другата е темен тексас.
Долгите здолништа се во се поголем број во мојот орман, па ништо чудно секој втор пост да ми биде со нив.
За денес се одлучив за ова, во некоја чудна минт боја, мене повеќе на светло сино ми оди, на останатите на зеленкасто, па нека биде минт.
Иако низ мисли ми се вртеше комбинацијава со розеви балетанки и бела чантичка, сепак кога го отворив плакарот со чевли посегнав по овие во две сини бои.

Носите ли вие тексас јакни?








21 comments:

  1. Се’ е прекрасно искомбинирано. Оваа суќна повеќе ми се допаѓа од онаа другата во светла боја.
    Иако се во мода тексас јакни, јас имам само една која ми е преголема и затоа не ја носам :)
    Одлично изгледаш :)

    http://sanjaburgundy.blogspot.com/2013/04/the-best-way-to-wear-leather.html

    ReplyDelete
  2. Vcera izgledase sovrsheno!Suknjata ti ja obozavam, a i ubavo mi e da gi gledam ovie dve nijansi, me potsekjaat na more :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодарам, бојата на здолништето и јас ја објаснувам така, ко боја на море,вода... :D

      Delete
  3. Боите - милина! Како бомбона си! Јас имам едно тексас сако и душата му ја извадив од носење :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Тексасот е најлесен за комбинирање. Благодарам =)

      Delete
  4. E mnogu ja sakam bojava mint!! ustvari...koga ke razmislam..mnogu boi sakam sekako jaki,retko nezhni bebeshki..mzoe deka ne kupuvam vo takvi boi-no kaj mene ne se znae..mnogu mi se sviga kombinacijata!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодарам, сакам и јас бои, особено кога станува збор на чевли.

      Delete
  5. Преубаво ти стојат овој тип на здолништа, а бојата особено ми е фаворит. Со тексас јакната си направила полн погодок.

    http://www.starduststain.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодарам Тина =)

      Delete
  6. Bas lepe boje suknje i cipelica :)
    XoXo
    Venoma
    Venoma's fashion diary

    ReplyDelete
  7. kolku dobro ti stojat dolgi suknji...

    ReplyDelete
  8. Долгите сукњи одлично ти стојат. За оваа немам зборови - бојата прекрасна.
    Тексас јакничката овдека одлично се вклопува. Каивчето е многу слатко и ја разубавува целата комбинација.
    Киссс
    http://fashioncompilation.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Super cute outfit!! I really love the skirt!! =D

    Big kiss,
    http://touchofpurple.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Gorgeous outfit! The denim jacket goes perfectly with the mint maxi skirt.

    Lubna
    WWW.ELLEVOX.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  11. This is such a good spring-piration :)

    Adore your blog. Following you now. Hope you can share the love back and follow/visit my blog too.

    Much love from Canada~
    KD

    ReplyDelete
  12. Обожавам тексас јакни! Многу ми се свиѓаат тексасот и кошулата :D

    ReplyDelete
  13. jako slatko <3 suknja je divna!

    pusa iz Zageba

    ReplyDelete