Friends

Wednesday, 20 March 2013

All we need is ... new shoes



Убав ден поминат во Куманово. Другарка ми видела некои чевлички на интернет од продавница која ја има само во Куманово, па денес се качивме во автобус и правец Куманово. Таму не пречека прекрасната Александра, еве ви линк и од нејзиниот блог Fashion compilation. Не прошета низ грaдот, низ продавнички и беше трпелива со нас.
Продавницата за која што тргнавме на крај не разочара, не најдовме ништо па бевме малку разочарани што ќе се вратиме со празни раце.
За да се осигурам дека нема баш да ми се празни рацето го купив каивчето.
На крај влеговме во една продавничка, девојките кои работат таму беа многу љубезни со нас и трпеливи дур не пробавме неколку пара.
Другарка ми беше морам да признаам понапорна овој пат од мене :D
Си купивме по некој пар и накај дома.

Коралните штикли се купени пред недела од Ил Камино. Ги видов во поминување, па не можев да ги одминам и влегов. Мое бројче јухуууууу! Но, не ги пробав, решително си излегов и отидов кај момакот. Му кажав за нив, му ги покажав и на нивната ФБ страна и на крај не издржав да не отидеме. :$

Да не должам еве што купив:







16 comments:

  1. plavite mokasini se moj favorit-prekrasni se

    ReplyDelete
    Replies
    1. И мене ми се тие нај, нај =)

      Delete
    2. Gledala danas u svim mogucim bojama :) Cini mi se 650 den :))

      Delete
    3. Каде, каде? Не би ми дошло лошо уште еден, два пара :$

      Delete
    4. Rampa karshi Tutunski do apteka :)

      Delete
  2. Убави се балетанките, со здравје да си ги носиш, но фаворит ми се штиклите! Ги чекам во комбинација и нов пост :*


    http://sanjaburgundy.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Едвај чекам и јас да ги облечам. :*

      Delete
  3. ovie sto gi vikaat loafers mi se preubavi...moze cena? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Може, може =) 500 денари, имаше и црвени. :)

      Delete
    2. auuu..super cena, mora i jas da gi posetam!

      Delete
  4. Е каков ќеиф си ми направила со постов :D Сега си знаеш, секогаш си добредојдена во Куманово кога и да посакаш пак да дојдеш . Btw, која и да сака од нашиве блогерки да дојде во Куманово, бујрум, ме имате мене :)))
    Инаку, што да зборам за чевличките, се е кажано... Штиклите пренајубави, а тие како мокасини деновиве морам да си ги купам црвените па ќе имаме исти. Сега уште чекам слики обуени на нога, па со здравје сите да си ги износиш!
    :***

    ReplyDelete
  5. super izbor :) mene najmnogu mi se dopadnaa koralnite pa ke trknam nakaj Skopje da si gi nabavam :)))))

    ReplyDelete
  6. Многу, многу ми се допаѓаат плавите без машничка напред балетанки и коралните штиклички. Предобри се!!!

    :-)

    ReplyDelete
  7. Ova aprikoza boja mi je bas lijepa.

    ReplyDelete
  8. Со здравје да си ги носиш. :)
    Коралните штикли се љубов.
    Бев пред некое време во Ил камино и се заљубив во нив и виолетовите сличен модел, ама како што не носам штикли џабе инвестиција би било.

    ReplyDelete