Friends

Friday, 15 February 2013

Red and gold

Вчера беа два празника Св. Трифун, наш православен празник, светец заштитник на лозарите и Св. Валентај, католички празник на вљубените.
Јас ги споив љубовта кон виното со друштвото на љубениот и поминав една убава вечер.
Хеланки и високи чизми над колена. Црвена проѕирна кошула под која ѕирка црн градник. Златен прстен и ѓердан. Ѓерданот го знаете од претходно, беше со големи парички, но ги извадив. Вака повеќе ми се допаѓа, не е многу нападен и мислам дека би можела почесто да го носам.
Црно сако, затоа што само по кошула сигурна сум дека ќе ми беше ладно иако носев и црн капут над се.
Носев поголема црна чанта, во која беше и ова мало пликче. Некои ситници кои ми беа потребни беа во големата чанта, сепак оваа беше онаа која беше во план за комбинацијава.
Не блеска толку, виновен е блицот.
Се сликав кога се вратив, па намерно го избегнав лицето, затоа што имав само слаби траги од шминката.







17 comments:

  1. Кошулата има убава боја, а и ланчето е прекрасно.
    Шапката и дава дамски шмек на целата комбинација.
    За чизмите веќе ти имам пишано дека се прекрасни.

    http://darkbloomv.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. Мислам дека овој outfit се разликува од твоите претходни и многу ми се допаѓа :) Чизмите и капата се супер

    ReplyDelete
    Replies
    1. Драго ми е што ти се допаѓа =)

      Delete
  3. Love your blouse.

    Valeria.
    International Giveaway: http://myurbanmarket.blogspot.it

    ReplyDelete
  4. Одлична комбинација!
    Единствено што би одела со шпицасти штикли.
    Поздрав

    amolusso.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Чизмичкиве се благ шпиц, не се баш заоблени. А и поради проблем со бројчето на чевли 35ка, не секогаш можам да пронајдам тоа што посакувам.

      Delete
  5. Preubava kombinacija ..Kosulataa mn mi se svigatt..:)
    http://sekymorrison.blogspot.com/2013/02/freedom_15.html

    ReplyDelete
  6. Koshulata ti e prekrasna-prvo sto e ednostavna i mozesh da si poigruvash so nea a vtoro bojataaaaa-mojata omilena portokalovo crvena-mnogu ja sakam mnogu!! I lanceto mi se dopaga :) i jas bi oblekla dole salonki da dade malce ponezhen pecat-mada ubavo e i vaka :)-odlicno! :)

    ReplyDelete
  7. Чизмите ми се совршено вклопени тука! Ептен убаво игледаат вака искомбинирани.Ми се допаѓа и ланчето, ја надополнува комбинацијава! :*

    ReplyDelete
  8. Odlična kombinacija! Šešir ti je divan<3


    http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Maramke predobro, sheshirot dodava nekoj misteriozen shmek vo kombinacijav, i da nakitot ti e prekrasen :)

    ReplyDelete
  10. Ми се допаѓа комбинаццијата.
    Шапката дава дамски и софисцтиран шмек во комплет со чизмите над колена.
    Впечатливата боја на кошулата е прекрасна и носи супер pop of colour.
    Не можам да се сетам какво било ланчето кога имало парички на него, но на овој начин ем е statement ланче, ем е дискретно поради тоа што нема циркони и штрасови.
    Мојата замерка би одела кон пликот, односно паричникот. Бојата некако не ми е соодветна без разлика што има блиц.

    Како што си се носела, со голема црна чанта било идеално. :)

    ReplyDelete
  11. Прекрасни комбинации се оние со вакви еднобојни проѕирни кошули, со хеланки, со фармерки, тесни панталони, здолништа, ги сакам со се. И совршено ти одговараат кошулата со тие чизми и шеширот, храбро и ефектно.
    http://thedreamofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Perfect look!

    Would you like follow each other? Let me know =)

    addictbeiconic.blogspot.com

    ReplyDelete